İzmir Vajina Gençleştirme

Vajina Gençleştirme Ne Anlama Gelir

Vajinal gençleştirme vajinal düzeltici tedaviler için geniş bir terimdir. Bu prosedürler kozmetik nedenlerle veya vajinal gerginlik eksikliği ve idrar tutamama gibi yaşa bağlı sorunları çözmek için yapılabilir.

Vajinal gençleştirme nedir?

Vajinal gençleştirme birkaç vajinal düzeltici prosedürü kapsayan geniş bir terimdir. Bu prosedürler, doğumdan sonra veya yaşlanma sürecinde ortaya çıkabilecek sorunları düzeltmek içindir. Koşullar şunları içerebilir:

• Vajinanın gevşekliği (gerginlik eksikliği)
  • Stres idrar kaçırma
  • Yağlama eksikliği
  • Bu tedaviyi kim alır?

Bu tedaviyi alan iki ana kadın grubu:

1. Menopoz sonrası kadınlar
  2. Doğum sonrası kadınlar

Vajinal gençleştirme için diğer tedaviler nelerdir?

Vajinal gençleştirme için diğer tedavi seçenekleri şunları içerebilir:

Kegel ve pelvik taban egzersizleri: Bu egzersizler vajina içindeki ve çevresindeki kasları kuvvetlendirmek içindir.
Vajinoplasti: Bu cerrahi prosedür vajinayı sıkılaştırır.

Kadınların çoğunluğu kozmetik nedenlerden dolayı vajinal gençleştirme istiyor. Herhangi bir estetik ameliyatta olduğu gibi, hastanın devam etmeden önce ameliyatı neden istediğini düşünmesi önemlidir. Kendine güveni geliştirmek, kararda genellikle büyük bir rol oynar.

Milyonlarca kadın doğum, yaş ve özgüvenini ve özgüvenini azaltan çeşitli nedenlerden dolayı gevşeklikten ya da cinsiyete karşı duyumun azalmasından muzdariptir. Cinsel olarak aktif kadınların çoğunda, kişisel ilişkileri düzenli olarak etkileyen yaygın bir şikayettir.

İZMİR VAJİNA GENÇLEŞTİRME FİYATLARI

Lazer Vajinal gençleştirme, genç bir vajinanın geri kazanılmasına ve stres idrar kaçırma durumunun iyileştirilmesine yardımcı olabilecek çığır açan bir tedavi yöntemidir. Teknoloji vajinal mukozanın yeniden canlandırılmasına yardımcı olmak için kesirli ışık ve termal enerji sağlamak için bir Alma CO2 lazer kullanır.

anestezi veya ameliyat olmadan bir ofis içi estetik prosedürdür. Çok az veya hiç kesinti ve minimum yan etki ile hızlı, 10-15 dakikalık bir işlemdir.
kalıcı yararları, gelişmiş bir yaşam kalitesi ve derinlemesine artan bir özgüven olabilir.

Hastalar prosedürlerini takiben normal günlük aktivitelere dönerler. Bununla birlikte, 5 gün boyunca cinsel ilişkiden kaçınılmalıdır.

pelvik gevşeme, vajinal prolapsus, stres idrar kaçırma, endometriozis ve pelvik ağrı gibi diğer vajinal kaygıları olanlar da dahil olmak üzere çoğu kadın için güvenlidir. Tedaviyi almak için doğumdan sonra 3 ay beklenmesi önerilir. Kadınlar RİA dahil tüm doğum kontrol biçimlerini kullanabilir veya vajinal tamir veya histerektomi gibi daha önce pelvik cerrahi geçirmiş olabilir.

menopoz sonrası kadın için idealdir. Tedavi, vajinada kolajen üretimini ve yeniden yapılanmasını teşvik eder; bu da menopozla kaybedilen rugaların veya mimarinin bir dönüşüyle ​​sonuçlanır. Kadınlar gelişmiş yağlama ve penetrasyonla ilişkili ağrıda azalma olduğunu bildirmektedir. Daha genç bir vajinanın geri dönüşü var.

Kadınlar, her tedaviden sonra artan vajinal duyum ve zevk yaşamaya hazırlanmalıdır. Vajinal yağlama gelişebilir ve orgazm daha yoğun hale gelebilir. Doktorunuz sizinle görüşeceği bu prosedürle ilgili olabilecek nadir riskler vardır. Bazı kadınlar sadece bir veya iki gün boyunca sulu bir akıntı veya lekelenme yaşayabilir. Muhtemel herhangi bir endişeniz istişare sırasında görüşülecektir.