İzmir Tüp Bebek Tedavisi

Tüp Bebek Tedavisi

Tüp Bebek Nedir?

IVF özel bir laboratuvarda bir yumurta ve spermin vücut dışında bir araya getirildiği çeşitli doğurganlık sorunlarının üstesinden gelmek için kullanılan bir prosedürdür. Döllenmiş yumurtanın (embriyo), kadının rahmine aktarılmasından birkaç gün önce korunmuş bir ortamda büyümesine izin verilir, bu da hamilelik olasılığını arttırır.

(IVF), bir dizi doğurganlık sorununu aşmak için kullanılabilir ve birçok çift için onlara bebek sahibi olma şansını verir. Tedaviniz deneyimli bir hemşire, danışman ekibi tarafından desteklenen doğum uzmanınız tarafından koordine edilecektir.

Bir aileye sahip olmanın sizin için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz ve size en yüksek doğurganlık bakımı standardını sağlayacağımızı garanti edebiliriz. Genellikle laboratuvarda Blastosist aşaması olarak bilinen 5. Güne kadar embriyolar yetiştiririz, çünkü bu embriyoların uterusa girme ihtimalinin daha yüksek olduğuna dair güçlü kanıtlar vardır.

Döllenmiş embriyolar, kadının rahimine basit bir prosedürle transfer edilir (embriyo transferi (pap smear’a çok benzer bir teknik). İkiden fazla embriyo gelişirse, sonraki döngülerde kullanmak için fazla olanları dondurabiliriz. Sperm kalitesiyle ilgili herhangi bir endişe varsa, döllenme işlemi Intracytoplasmic Sperm Injection (ICSI) tarafından gerçekleştirilir . Bu, her bir yumurtaya bir spermin yerleştirildiği yerdir.

Tüp Bebek

tam anlamıyla daha önce infertil olduğu düşünülen çiftlerden binlerce sağlıklı doğum yapmayı mümkün kılmıştır. Uzun vadeli çalışmalar, doğum kusurları veya prosedürden doğan çocuklarda diğer anormallikler için artmış bir risk olmadığını göstermektedir.

IVF döngüsünü kontrol etmesine izin veren hCG veya luteinize edici hormon (LH) enjeksiyonu yapılıncaya kadar yumurtlama gerçekleşemez. Sorunu olan kişilerin bebeği olmalarına yardımcı olmak için mevcut birkaç teknikten biridir.

Tüp bebek sırasında kadının yumurtalıklarından bir yumurta alınır ve bir laboratuvarda sperm ile döllenir. Embriyo adı verilen döllenmiş yumurta daha sonra büyümek ve gelişmek için kadının rahmine geri döner.

Yumurtalarınız ve eşinizin spermi veya donörlerin yumurtaları ve spermleri kullanılarak yapılabilir. Hamile kalmakta sorun yaşıyorsanız,hekiminizle konuşarak başlamalısınız. Bebek sahibi olma şansınızı nasıl artıracağınızı önerebilirler.

Bu önlemler işe yaramazsa, doktorunuz sizi IVF gibi bir tedavi için yönlendirebilir. Tüp bebek başarısı, tedavi gören kadının yaşına ve kısırlığın nedenine (biliniyorsa) bağlıdır.

Genç kadınların başarılı bir hamilelik geçirme olasılıkları daha yüksektir. Tüp bebek genellikle 42 yaşın üstündeki kadınlar için önerilmez, çünkü başarılı bir hamilelik şansının çok düşük olduğu düşünülmektedir.

2014-2016 arasında canlı doğumla sonuçlanan IVF tedavilerinin yüzdesi:

• 35 yaş altı kadınlar için% 29
  • 35 – 37 yaş arası kadınlar için% 23
  • 38 – 39 yaş arası kadınlar için% 15
  • 40 ila 42 yaş arası kadınlar için% 9
  • 43 – 44 yaş arası kadınlar için% 3
  • 44 yaş üstü kadınlar için% 2

Bu rakamlar, kendi yumurtalarını ve eşlerinin spermini kullanan ve embriyo başına aktarılan ölçüyü kullanan kadınlar içindir.

Riskler neler?

Tüp bebek her zaman hamilelikle sonuçlanmaz ve hem fiziksel hem de duygusal olarak zorlayıcı olabilir. Bu süreçte size yardımcı olmak için danışmanlık hizmeti almalısınız .

Ayrıca aşağıdakileri içeren bir dizi sağlık riski vardır:

1. sıcak basması ve baş ağrısı gibi tedavi sırasında kullanılan ilaçların yan etkileri
  2. çoklu doğumlar (ikizler veya üçüzler gibi) – bu hem anne hem de çocuklar için tehlikeli olabilir
  3. Bir dış gebelik – ziyade anne karnında daha fallop tüplerinde embriyo implantlar,
  4. yumurtalık hiperstimülasyon sendromu (OHSS) – yumurtalıklarda çok fazla yumurta gelişir