İzmir Genital Siğil Tedavisi

İzmir genital siğil tedavisi, genital siğiller genellikle muayene sırasında teşhis edilir. Bazen bir biyopsi gerekli olabilir.

Pap testleri

Pap testi, kadınlar için, genital siğiller veya rahim ağzı kanseri belirtilerinin vajinal ve servikal değişikliklerinin tespit edilmesine yardımcı olabilecek düzenli pelvik muayeneler ve Pap testlerinin yapılması önemlidir.

Pap testi sırasında doktorunuz vajinanızı açık tutmak ve vajinanız ile rahim (rahim ağzı) arasındaki geçişi görmek için spekulum adı verilen bir cihaz kullanır. Daha sonra rahim ağzından küçük bir hücre örneği toplamak için uzun saplı bir alet kullanır. Hücreler anormallikler için mikroskopla incelenir.

HPV testi

Rahim ağzı kanserine yalnızca birkaç tür genital HPV bağlanmıştır. Pap testi sırasında alınan rahim ağzı hücrelerinin bir örneği, kansere neden olan bu HPV için test edilebilir. Bu test genellikle 30 yaş ve üstü kadınlar için ayrılmıştır. Genç kadınlar için o kadar faydalı değil çünkü onlar için HPV genellikle tedavi görmeden ortadan kalkar .

Pap smear

Eğer siğilleriniz rahatsızlığa neden olmazsa, tedaviye ihtiyacınız olmayabilir. Ancak kaşıntı, yanma ve ağrı hissederseniz veya enfeksiyonu yayma konusunda endişeleriniz varsa, doktorunuz ilaç veya ameliyatla ilgili sorunu gidermenize yardımcı olabilir.

İzmir Genital Siğil Tedavisi Fiyatları

Ancak siğiller genellikle tedaviden sonra geri döner. Virüsün kendisi için bir tedavi yoktur.

Büyük siğilleri, ilaçlara cevap vermeyen siğilleri veya hamileyseniz doğum sırasında bebeğinizin maruz kalabileceği siğilleri gidermek için ameliyat gerekebilir.

Cerrahi seçenekler şunları içerir:

Sıvı azotla dondurma (kriyoterapi). Dondurma, siğilinizin etrafında bir kabarcığın oluşmasına neden olarak çalışır. Cildiniz iyileştikçe lezyonlar kabarır ve yeni cildin görünmesini sağlar. Tedaviyi tekrarlamanız gerekebilir. Başlıca yan etkileri ağrı ve şişliği içerir. Elektrokoter. Bu prosedür siğilleri yakmak için elektrik akımı kullanır. İşlemden sonra biraz ağrı ve şişlik olabilir.
Cerrahi eksizyon. Doktorunuz siğilleri kesmek için özel aletler kullanabilir.

Bu tedavi için lokal veya genel anesteziye ihtiyacınız olacak ve sonrasında ağrı olabilir.
Lazer tedavisi Yoğun bir ışık demeti kullanan bu yaklaşım pahalı olabilir ve genellikle geniş ve tedavisi zor siğiller için ayrılmıştır. Yan etkileri yara izi ve ağrı içerebilir.