İzmir Vajina Beyazlatma

VAJİNA RENK AÇMA

Özel bölgelerinize bakmak dış görünüşünüz kadar önemlidir. Birçok kadın vajinasının rengi ve vajinayı çevreleyen alanlar hakkında güvensizliklere sahiptir. Bu, çeşitli tüy alma tekniklerinin bir sonucu olabilir veya yaşlanma, hormon dengesizlikleri ve / veya genetik alanların mahrem bölgelerini renk olarak daha koyu ve renginde bırakmış olabilir.

Söylemeye gerek yok, vajina etrafındaki renk değişikliği, kadınların sevdikleriyle yakından ilgilenmelerini zorlaştırıyor veya kendilerini giymek istedikleri iç çamaşırlarıyla veya mayolarıyla sınırlı buluyorlar. Bu güvensizlikler şimdi vajinal beyazlatma ile azaltılabilir.

Vajinal alandaki ve hatta perinedeki koyu renkli dokuları kalıcı olarak gidermeyi amaçlar.

İşlem, duruma bağlı olarak üç veya daha fazla seansta, en yeni nesil özel bir lazer kullanılarak gerçekleştirilir ve genellikle her seansın tamamlanması için 10-15 dakika gerekir. Lazer kullanımı sayesinde hassas alanda bulunan melanin katmanının çıkarılması mümkün hale gelir ve böylece istenmeyen renklendirmenin kaynağı tedavi edilir. İşlem randevuyu takiben gerçekleştirilir ve lokal anestezi kullanılarak yapılır.

Ameliyat sonrası

Ameliyat sonrası dönemde, bölgenin hijyenik bakımına özel dikkat gösterilmeli ve ilk cinsel ilişkinin seanstan 3-4 gün sonra yapılması önerilir. Vajinal alandaki veya hatta perinedeki koyu renkli dokuları kalıcı olarak çıkarın. Pigmentasyon, genetik, hormonal değişiklikler, yaş veya doğum sonucu olabilir.

İşlem lokal anestezi kullanılarak yapılır. Üç veya daha fazla seans (duruma göre) ve her seansta 10-15 dakika ile koyu pigmentler zamanla etkili bir şekilde çıkarılabilir.

Tedavi acıtıyor mu?
Hayır. Cildinize yapışan lastik bant gibi hissettiren, ancak büyük ölçüde tolere edilebilir olan hafif bir sıcak hissi hissedeceksiniz.

Kaç tedaviye ihtiyacım olacak?
Bu sizin kişisel endişelerinize ve ihtiyaçlarınıza bağlıdır. Genellikle, aylık olarak yaklaşık 5 – 5 seans gerektirir.

Sonuçları ne zaman göreceğim?
İlk tedaviden sonra, hemen biraz daha hafif ve daha sıkı bir cilt göreceksiniz. Her ek seanstan sonra iyileştirmeler hızlanacaktır. Lütfen herkesin cildinin benzersiz olduğunu ve kişisel sonuçların değişebileceğini unutmayın.

Vajinal renk bozulmasına neden olan nedir?

Bundan acı çeken tek kişi ben miyim?
Her şeyden önce, Hayır, vajinal renk bozulmasından muzdarip olan tek kişi siz değilsiniz. Bikinin bölgesinin renginin solmasına neden olabilecek birçok faktör var. En yaygın vücuttaki hormonal değişimdir.

Vajinal alanınızın, koyu pigmentasyondan kurtulan ve kollajeni uyaran ve diğer durumlarda yaşlanma süreci veya hormonal bozukluklar nedeniyle yaşlanan hassas dokuları gençleştiren lazer tedavisi ile beyazlatmaya neden olabilir.

İZMİR VAJİNA BEYAZLATMA FİYATLARI

İşlem sadece 20-30 dakika. İlk tedavinizden sonra ağrı yok ve sonuçlar görülebilir.

Vulvar beyazlatma, vajinal alandaki renk bozulma işaretlerini tersine çevirerek daha genç ve arzu edilen bir görünüm sağlayan bir işlemdir. Tamamen güvenlidir ve vulva ve labia renginizin karanlıktan pembe rengine beyazlatılmasına yardımcı olur.

Vajinal bölgenizin görünümünden veya renklendirmesinden memnun değilseniz, vulvar beyazlatma harika bir tedavi olabilir. bu konuda tecrübeli uzmanlar tedavinin doğru ve ihtiyaçlarınıza göre uygulanmasını sağlayabilir, böylece en etkili sonuçları mümkün olan en hızlı şekilde alabilirsiniz.