İzmir Sezaryen Doğum

SEZARYEN DOĞUM

Sezaryen doğum nedir?

Sezaryen doğum bebeğin cerrahi doğum şeklidir. Annenin karnında bir insizyon diğeri uterustadır. Sezaryen doğumları genellikle 39 haftalık hamilelikten önce önlenir, böylece çocuğun anne karnında gelişmesi için uygun zamanı vardır. Bununla birlikte, bazen komplikasyonlar ortaya çıkar ve 39 haftadan önce sezaryen doğum yapılmalıdır.

Sezaryen doğum neden yapılır

Sezaryen doğum tipik olarak hamileliğin komplikasyonları geleneksel vajinal doğum zorlaştığında veya anne veya çocuğu riske sokarsa yapılır. Bazen sezaryen doğumlar hamileliğin erken dönemlerinde planlanır, ancak en sık doğum sırasında komplikasyonlar ortaya çıktığında yapılır.

Sezaryen doğum nedenleri şunlardır:

• bebeğin gelişimsel koşulları
  • bebeğin kafası doğum kanalı için çok büyük
  • bebek önce ayaklardan dışarı çıkıyor
  • erken gebelik komplikasyonları
  • annenin yüksek tansiyon veya dengesiz kalp hastalığı gibi sağlık sorunları
  • annenin bebeğe bulaşabilecek aktif genital herpesi var.
  • önceki sezaryen doğum
  • plasenta rüptürü veya plasenta previa gibi plasenta problemleri
  • göbek kordonu ile ilgili sorunlar
  • bebeğe oksijen tedarikinde azalma
  • bebek önce omuzdan çıkıyor

Sezaryen doğumun riskleri

Sezaryen teslimi oluyor dünya çapında daha yaygın bir dağıtım türü Güvenilir Kaynakama yine de hem anne hem de çocuk için risk taşıyan önemli bir ameliyat. Doğal doğum en düşük komplikasyon riski için tercih edilen yöntem olmaya devam etmektedir. Sezaryen doğum riskleri şunları içerir:

• kanama
  • kan pıhtıları
  • Özellikle 39 haftalık hamilelikten önce yapılırsa, çocuk için solunum problemleri
  • gelecekteki gebelikler için risk artışı
  • enfeksiyon
  • ameliyat sırasında çocuğun yaralanması
  • vajinal doğum ile karşılaştırıldığında daha uzun iyileşme süresi
  • diğer organlarda cerrahi yaralanma
  • adezyonlar, fıtık ve abdominal cerrahinin diğer komplikasyonları

Siz ve doktorunuz doğum tarihinizi belirtmeden önce doğum seçeneklerinizi tartışacaksınız. Doktorunuz ayrıca siz veya bebeğinizin sezaryen doğumunu gerektirecek herhangi bir komplikasyon belirtisi gösterip göstermediğini de belirleyebilir.

Sezaryen doğum için nasıl hazırlanılır

Siz ve doktorunuz sezaryen doğumunun doğum için en iyi seçenek olduğuna karar verirseniz, doktorunuz komplikasyon riskinizi azaltmak ve başarılı bir sezaryen doğum yaptırmak için yapabilecekleriniz hakkında eksiksiz talimatlar verecektir.

Herhangi bir hamilelikte olduğu gibi, doğum öncesi randevularda pek çok kontrol yapılacaktır. Bu, sezaryen doğum olasılığına karşı sağlığınızı belirlemek için kan testleri ve diğer muayeneleri içerecektir.

Doktorunuz, ameliyat sırasında kan transfüzyonuna ihtiyaç duymanız durumunda kan türünüzü kaydettiğinizden emin olacaktır. Sezaryen doğumunda kan transfüzyonlarına nadiren ihtiyaç duyulur, ancak doktorunuz herhangi bir komplikasyon için hazırlanacaktır.

İzmir Sezaryen Doğum Fiyatları

Sezaryen doğum yapmayı planlamıyor olsanız bile, beklenmedik durumlara daima hazır olmalısınız. Doktorunuzla doğum öncesi randevularda, sezaryen doğumunda risk faktörlerinizi ve bunları azaltmak için ne yapabileceğinizi tartışın.

Tüm sorularınızın cevaplandırıldığından ve vade tarihinden önce acil bir sezaryen geçirmeniz gerektiğinde ne olacağını anladığınızdan emin olun.

Sezaryen doğumunun normal doğumdan daha fazla iyileşmesi zaman alacağından, evin etrafında fazladan bir el setinin ayarlanması yardımcı olacaktır. Sadece ameliyattan kurtulmakla kalmayacak, yeni bebeğinizin de biraz dikkat etmesi gerekecek.