İzmir 4 Boyutlu Ultrason

DÖRT BOYUTLU ULTRASON

İzmir 4 boyutlu ultrason, ormal ultrasonlar gibi 3D ve 4D ultrasonlar da bebeğinizin rahmindeki görüntüsünü oluşturmak için ses dalgaları kullanır. Farklı olan şey, 3D ultrasonların bebeğinizin üç boyutlu bir görüntüsünü oluştururken 4D ultrasonların bir film gibi canlı bir video efekti oluşturması – bebeğinizin gülümsemesini veya esnemesini izleyebilirsiniz.

4 boyutlu ultrason, Ebeveynler genellikle 3D ve 4D ultrason ister. Bebeğinizin yüzünü ilk kez görmenize izin veriyorlar. 3D ve 4D ultrason gibi bazı doktorlar , standart bir ultrasonda görünmeyebilecek yarık damak gibi bazı doğum kusurlarını gösterebildiklerinden.

Araştırmalar, 3D ve 4D ultrasonların güvenli olduğunu gösteriyor. Ayrıca, görüntüler doktorların bebeğinizle ilgili bir problemi tespit etmelerine yardımcı olabilir ve size bunları açıklamalarını kolaylaştırır.

4D tarama, zamanın dördüncü boyut olarak yalnızca bir fotoğrafla değil aynı zamanda bir rahim içindeki bir bebeğin videosunu çekmesine olanak sağlayan bir doğum öncesi ultrasonudur. Standart bir 2D ve 3D taramalarda gösterilmeyen doğum kusurlarının şüpheli olduğu veya bir seçmeli prosedür olduğu gibi tıbbi nedenlerle yapılabilir. 3D ve 4D ultrason muayeneleri, doğmamış bebeğinizi standart bir 2D ultrasondan daha derin ve ayrıntılı görmenize izin verdiğinden, bir fotoğraf isteyebilirsiniz.

İzmir 4 Boyutlu Ultrason Fiyatları

Test Nasıl Yapılır?

Karına belirli bir jel koyulur. Bu ses dalgalarının taşınmasına yardımcı olur. Sonra teknisyen karnınıza karşı bir sonda tutup görüntü elde etmek için hareket ettirir. Daha sonra, fotoğraf çekebilir veya 4D filmin bir kopyasını alabilirsiniz. Olağandışı bir şey olup olmadığını doktorunuz size söyleyecektir. 3D ve 4D ultrasonların genellikle bebeğinizle ilgili sorunları teşhis etmek için kullanılmadığını unutmayın.

Hamileliğiniz Sırasında Test Ne Sıklıkta Yapılır?

3D ve 4D ultrasonlar isteğe bağlıdır.

Farklı Ultrason Türleri

Hamilelik sırasında yapılan ultrason türlerinde farklılıklar vardır. Tüm ultrasonlar görüntü oluşturmak için ses dalgaları kullanır. Eski standart 2B veya iki boyutlu bir görüntüdür. Son yıllarda, 3D şimdi ya da üç boyutlu görüntüler ve dört boyutlu resimler veya 4D, popüler hale gelmiştir.

Ultrason Sebepleri

Ultrasonlar, hamileyken aşağıdaki sebepler ve kontrol için kullanılabilir;

• Bebeğin gelişimi
  • Bebeğin yaşı
  • Rahim, yumurtalıklar, serviks veya plasentadaki problemler
  • Kaç tane bebek taşıyorsun